Gelukt! We hebben je claim ontvangen

We hebben je claim goed ontvangen. We begrijpen dat het financieel onvermogen van de reisorganisatie een vervelende situatie is en mogelijk ongemak veroorzaakt.

Bevestiging per e-mail
Je ontvangt zo meteen een bevestigingsmail met daarin je unieke claimnummer. Geen mail ontvangen? Controleer je ongewenste e-mail (spamfolder). Nog steeds niets na 15 minuten? Neem dan gerust contact met ons op.

Wat gebeurt er nu?
We verzamelen alle informatie. Daarna beoordelen we alle claims, ook die van jou, inhoudelijk.

Wat kun je verwachten?
Voor alle reizen geldt dat VZR Garant er niet voor gaat zorgen dat je reis doorgaat. Alle reizen, ook met vertrek in oktober 2025 of later, worden dus niet uitgevoerd door VZR Garant. Heb je een claim ingediend en maak je aanspraak op garantie? Dan keren wij het bedrag dat onder de dekking valt aan je uit.

Meer informatie vind je in onze Garantieregeling.

Wanneer hoor je meer?
We zullen je claim binnen 3 maanden na het indienen inhoudelijk beoordelen. Dat heeft te maken met de grote hoeveelheid claims en gegevens. We vragen om je begrip en bieden onze excuses aan als dit tot ongemak leidt. Het heeft helaas geen zin om tussentijds contact met ons op te nemen over de status.

Blijf op de hoogte
Kijk regelmatig in het nieuwsoverzicht op onze website voor actuele informatie.

  • Openingstijden:
  • Maandag tot en met vrijdag
  • van 9.00u tot 18.00u